This is an example of a HTML caption with a link.

Dom dziecka Międzyświeć

Mieszkania Zebrzydowice

Szkolenie rodzin zastępczych

Biuletyn informacji publicznych

Aktualności

wrz 24, 2015

Warszawa 8-9-10 września 2015r

W dniach 8-9-10 września 19 naszych wychowanków wspólnie z wychowawcami oraz Panią dyrektor uczestniczyli w wycieczce edukacyjnej do Warszawy.

Postanowiliśmy, że do naszej stolicy wybierzemy się pociągiem a na miejscu będziemy korzystać z komunikacji miejskiej. Mieliśmy wyjechać z Zebrzydowic bezpośrednim pociągiem do Warszawy o godz. 3.39, ale pośpieszny miał niemal godzinne opóźnienie. Sytuacja ta jednak nie wpłynęła na nasze humory i dzielnie czekaliśmy na nasz odjazd. Na szczęście okazało się, że było to jedyne opóźnienie, które nam się przydarzyło podczas całego wyjazdu. Bazę noclegową mieliśmy w SSM „Syrenka”, gdzie było fantastycznie, jednak nasz plan wycieczki był tak zorganizowany, że nie spędziliśmy tam zbyt dużo czasu.     W pierwszym dniu wycieczki, Warszawę zwiedzaliśmy razem z Panią przewodnik. Zobaczyliśmy Cmentarz Powązkowski, Stare Miasto, Krakowskie Przedmieście, plac Piłsudskiego, budynki Sejmu i Senatu oraz Park Łazienkowski. W drugim dniu spędziliśmy czas w Centrum Nauki Kopernik oraz odwiedziliśmy niesamowitą Niewidzialną Wystawę (według dzieci najlepszy punkt wyjazdu). W ostatnim dniu zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, Stadion Narodowy oraz wymarzone, zwłaszcza przez dziewczyny Złote Tarasy. Dla chętnych była również możliwość wyjazdu na taras widokowy na 30 piętrze w Pałacu Kultury i Nauki. Wycieczkę zakończyliśmy wyjazdem z Warszawy o 21.07, a na miejsce do Zebrzydowic cało i zdrowo udało nam się dotrzeć po 1 w nocy.

Dziękujemy wszystkim, dzięki którym nasz wspólny wyjazd udało się zorganizować.